Układ zasilania

Silnik B 18 A wyposażony jest w gaźnik ZENITH-STROMBERG 175 CD—2S, natomiast silnik B 10 B w dwa gaźniki SU-HS 6. Ponieważ gaźniki tego typu są w Polsce rzadko spotykane, a prawidłowa obsługa gaźnika bez znajomości zasady jego działania jest bardzo trudna, w punkcie tym oprócz podstawowych prac regulacyjnych i obsługowych opisano sposób pracy wymienionych gaźników przy różnych położeniach przepustnicy.
Gaźnik ZENITH-STROMBERG 175 CD—2S [podobne: serwis seat warszawa, inhibitor korozji, inhibitor korozji ]
Gaźnik ten składa się z trzech podstawowych odlewów wykonanych ze stopu lekkiego. W części dolnej usytuowana jest komora pływakowa i zespół rozpylacza. Część środkowa, to główny korpus stanowiący obudowę podstawowych elementów. Część górna, to komora podciśnienia zamknięta od dołu przeponą, w której zamocowany jest zawór podciśnieniowy.
Komora podciśnienia połączona jest dwoma kanałami (w zaworze) z kanałem wylotowym gaźnika. Rozpylacz gaźnika współpracuje ze stożkową iglicą sterowaną przez zawór podciśnieniowy (iglica osadzona jest w jego korpusie). Zasilanie gaźnika paliwem. Paliwo dopływa do komory pływakowej przez zawór iglicowy, którego iglica sterowana jest ramieniem pływaka. Pływak składa się z dwóch elastycznych części i zamocowany jest do uchwytu w dolnej części korpusu gaźnika. Z komory pływakowej paliwo przepływa czterema otworami w obsadzie rozpylacza, a także czterema otworami w górnej części śruby regulacyjnej A do rozpylacza i utrzymuje się w nim na poziomie takim, jak w komorze pływakowej. Uszczelnienie zapewniają tu cztery pierścienie typu „O” .

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: inhibitor korozji mercedes serwis warszawa serwis seat warszawa