Przenosniki tasmowe produkcji krajowej radzieckiej

Przenośniki taśmowe produkcji krajowej radzieckiej. Polski przemysł maszynowy produkuje seryjnie trzy typy przewoźnych przenośników taśmowych. Przenośnik 5P-le/s ma ramę wykonaną z rur stalowych, umieszczoną na jednoosiowym podwoziu dwukołowym. Układ krążników trójdzielnych zapewnia taśmie od strony nośnej kształt nieckowy. Bęben napędowy otrzymuje napęd za pośrednictwem pasa klinowego z silnika, który może być elektryczny lub spalinowy. VV celu umożliwienia załadowania materiałów w dowolnym miejscu przenośnika, na całej długości po obu jego stronach jest zamocowana gruba blacha, wskutek czego odsłonięta część taśmy ma szerokość 320 mm. Tego rodzaju przenośniki są również produkowane bez podwozia jako przenośniki przenośne. Przenośnik 15 P-l ma przesuwne podwozie na ogumionych kołach (pneumatykach). Sztywna konstrukcja rurowa ramy może zmieniać kąt nachylenia do poziomu dzięki przesuwnej konstrukcji podwozia, wskutek czego można zmieniać wysokość podnoszenia materiału. Przenośnik 25 P-l e ma sztywną konstrukcję ramy z rur stalowych, opartą za pośrednictwem przesuwnego podwozia na kołach ogumionych Star. Przesuwne podwozie umożliwia zmianę kąta nachylenia przenośnika do poziomu, dzięki czemu wysokość podnoszenia materiałów może być zmieniana. [hasła pokrewne: serwis Skoda, Salon Skoda Wrocław, serwis volkswagen warszawa ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Salon Skoda Wrocław serwis Skoda serwis volkswagen warszawa