Prosta pionowa poprowadzona przez ten punkt odetnie na osi odcietych najwiekszy dopuszczalny ciezar pociagu drogowego (dla naszego przykladu 162 % ciezaru samochodu)

Prosta pionowa poprowadzona przez ten punkt odetnie na osi odciętych największy dopuszczalny ciężar pociągu drogowego (dla naszego przykładu 162 % ciężaru samochodu). Największe dopuszczalne wzniesienie określimy z warunku ruchu na tym wzniesieniu na drugim biegu. Poziomo i stycznie do krzywej charakterystyki drugiego biegu prowadzimy prostą, która od prostej j = 0,015 odcina wielkość największego dopuszczalnego wzniesienia dla pociągu drogowego o ciężarze 162 % samochodu i przy szybkości ruchu V = 16 km/godz. Pociąg drogowy na biegu bezpośrednim może poruszać się na poziomie z szybkością V 36 km/godz jeżeli wielkość obaczonego w ten sposób wzniesienia trasy będzie Większa od największego wzniesienia rzeczywistego na trasie, to ciężar pociągu drogowego odpowiada warunkom, jeżeli natomiast obaczone wzniesienie okaże się mniejsze od rzeczywistego, to należy Praktycznie rzadko korzysta się ze współczynników oporu powietrza przy ruchu pociągó w drogowych, ponieważ ruch ten zwykle odbywa się z nie dużymi szybkościami. Współczynniki oporu toczenia j dla ruchu pociągów drogowych są nieco odmienne niż dla samochodów. [więcej w: Warsztat samochodowy Wrocław, serwis volkswagen warszawa, Serwis Audi Wrocław ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Serwis Audi Wrocław serwis volkswagen warszawa Warsztat samochodowy Wrocław