Czego unikać przy tuningu

Z tuningiem jak ze wszystkim w życiu można przesadzić. Można narazić się na śmieszność, można też poprzez nieumiejętne wykonanie tuningu narazić się na niebezpieczeństwo. O ile trudno o wypadek gdy wykonujemy tuning optyczny czy tez zwany inaczej wizualny, to już przy tuningu mechanicznym to całkiem możliwe. Szczególnie wtedy gdy wykonany jest on w pospiechu, byle jak. Wielu z nas chcąc oszczędzić na warsztacie samochodowym za wykonanie tuningu zabiera się na własną rękę. Zamiast kupić części u producenta wybieramy tańsze odpowiedniki. Nie wiemy nawet na jak wielkie ryzyko się narażamy. Dlatego jeśli już chcemy wykonać tuning, to tylko taki, na który naprawdę nas stać. Powiedzmy też o błędach jakich przy tuningu należy unikać. Błędami takimi są na przykład źle wykonane zawieszenie. Przy tuningu zwykle podwozie zostaje obniżone. Nie wiem do końca czy przy stanie polskich dróg jest to dobry pomysł. Zwłaszcza wtedy gdy podwozie niemal styka się z nawierzchnią. Jest to po prostu niebezpieczne. Na dodatek źle wykonane podwozie ma negatywny wpływ na resztę elementów samochodu. Może prowadzić do ich awarii. Kolejnym błędem jest układ wydechowy. Posiadacze aut pragną by auto było słyszalne z daleka. [więcej w: serwis seat warszawa, inhibitor korozji, inhibitor korozji ] W związku z tym inwestują pieniądze w lepsze brzmienie auta. źle wykonane może wpłynąć negatywnie na cały układ napędowy. Zwykle wymienia się rurę odprowadzającą spaliny, głośniejszy ryk silnika osiąga się poprzez zainstalowanie rury o większej średnicy. Przyznajmy jednak, że tuning aut w głównej mierze dotyczy serca samochodu czyli silnika. Większość posiadaczy to właśnie w silniku dokonuje największych zmian. Gdy mają oni auto nowe zwykle pokuszą się o chip tuning. W starszych autach tuning silnika nie zawsze ma sens. Zwłaszcza wtedy gdy silnik nie prezentuje się najlepiej. Zamiast zwiększyć jego moc, doprowadzimy jedynie do jeszcze większych usterek. Z tego względu dobrze jest najpierw oddać auto do diagnozy, czy nadaje się ono do tuningu czy nie. W ten sposób nie stracimy pieniędzy.

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: inhibitor korozji mercedes serwis warszawa serwis seat warszawa